Einde Airlie beach

1 oktober 2016 - Airlie Beach, Australië

Na 2 heerlijke dagen in Airlie beach zijn we weer klaar om verder te gaan. We hebben de dagen doorgebracht aan de lagoon, samen met mensen uit het hostel en een aantal van de withsundays bootreis. We hebben onze backflip wedstrijden weer opgepakt en geprobeerd ons aan alle regels te houden. In het zwembad is het verboden om te lang je adem in te houden, op de dansvloer moet je schoenen aan en bij de openbare parkbarbeques moet je wachten tot je vlees gaar is voordat je het eet. Parkbarbequeen is een fenomeen hier dus dit hebben we met een groepje van 10 gedaan, onder het genot van een biertje. Helaas, ook dat is verboden, de politie gaf ons 2 minuten om alles leeg te kiepen.
We hebben behalve de politie jammer genoeg geen locals gezien, alleen maar backpackers en toeristen, wat natuurlijk ook leuk is. Maar wel een beetje jammer haha.

Vandaag gaan Diana en ik ons opsplitsen. Het waren super weken samen en het was fijn om alles voor de eerste keer samen met een maatje te doen. Om dat te vieren zijn we gisteren gaan genieten van het budgetoverstijgende culinaire hoogstandje kangaroo. Hmm eindelijk écht goed eten in een restaurantje. We zijn klaar om onze reis apart van elkaar voort te zetten. We hebben andere plannen, andere doelen en gaan dus nu een andere weg. Ik ga vanavond met de nachtbus naar het rustige plaatsje 1770's. na alle geweldige indrukken, ervaringen en nieuwe mensen is het goed om eventjes een pas op de plaats te maken lijkt me. Tot snel!

1. Peter peters:
    1 oktober 2016
    Geweldig om te lezen Maud. Wij zijn trots op jou. Ga zo door, we lezen met veel plezier je verhalen dn zijn erg benieuwd naar je volgende episodes.
    Peter en Hester
  2. Riny:
    1 oktober 2016
    Wat heerlijk Maud om je verhalen te lezen. Brengt mij ook weer even terug in dat schitterende land.
    Geniet met volle teugen en hou ons op de hoogte.
    Knuffel van mij.