Seventeen Seventy

4 oktober 2016 - Seventeen Seventy, Australië

Hmm heerlijk relaxte dagen gehad in het leukste hostel tot nu toe. Het was een knus, gezellig hosteltje, waar ik direct opgenomen werd en als onderdeel van 'de familie' werd gezien. de gastvrouw was super lief en alles was top in orde. We hebben heerlijk gegeten, 1 gast (die vandaag weer vertrokken is) is kok en heeft voor 5$ heerlijk gekookt voor iedereen. Maar niet getreurd, 2 Australische gasten hier hebben vandaag 2 reuze tonijnen gevangen (1,5meter) en gooien deze op de bbq vanavond. Ik ga straks met Laura (uit Oostenrijk) voor iedereen salades maken en zo hebben we voor 5$ weer een hoogwaardig diner.

1770's is het hoogste punt van Australie waar je kan surfen, echter staat als ik ga de wind natuurlijk verkeerd en waren er  geen golven. In plaats daarvan heeft onze prettig gestoorde typisch Australische surfleraar mij en 2 anderen gisteren uitgenodigd bij hem thuis om te bbq'en en asshole te spelen (melig kaartspelletje dat iedere nationaliteit anders speelt) Vandaag zijn we met het hele hostel gaan beachvolleyballen op het strand en straks gaan we voor het diner zonsondergang kijken. Eindelijk heb ik veel locals kunnen ontmoeten en interessante gesprekken kunnen voeren over hun land haha check. Kortom het waren leuke dagen, veel gelachen en genoten van het mooie weer. ik ben blij dat ik even tot rust ben gekomen. Het is stiekem toch best vermoeiend al die nieuwe indrukken en nieuwe mensen/ talen. Maar uiteraard zeer zeker de moeite waard

Vannacht heb ik om 2u de bus naar rainbow beach en de dag erna heb ik weer een boottour van 3 dagen naar Fraser Island (hier heb ik dus weer geen netwerk). Ik heb er heeel veel zin in, maar vind het stiekem ook jammer om alle leuke mensen hier achter te laten. Al hebben de meeste dezelfde route dus de kans is groot dat we elkaar weer tegen gaan komen.

See u soon

1. Karin:
    4 oktober 2016
    Super fijn desse doa lekker tot rust bis gekomen en part of the family bis in un rustig knus hostelletje❤️ Have fun toppertje. Hoaj van dich mup!